Posted in

«Екологія: питання часу»[:ru]»Экология: вопрос времени»

Posted in

Сьогодні Аквапарк Пляж підтримав ініціативу кафедри маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка у проведені конкурсу серед студентських відео робіт на тему «Екологія: питання часу».

Конкурс студентських рекламних відеопроектів – соціальний захід, спрямований на популяризацію та формування культурних цінностей серед молоді.

Даний конкурс є всеукраїнським, у ньому можуть взяти участь студенти будь-якого закладу.

Мета Конкурсу – розкрити творчий потенціал студентів та стимулювати нестандартне мислення у процесі створення рекламних роликів, спрямованих на промоцію українських культурних та світоглядних цінностей.

Оскільки Аквапарк Пляж, один із перших підприємств на теренах Львівської області, який пропагує здоровий спосіб життя. Сучасні, унікальні технології очистки води та ощадне використання супутніх матеріалів, Директор з маркетингу Аквапарку Пляж, Олена Анатійчук була в журі та оцінювала творчу та філософську думку ідейної молоді.

Пряма мова О.Анатійчук:

О.А.: -Я була надзвичайно вражена, що стільки молодих людей прийняло участь у даному проекті! Вони відклали свої справи, гаджети, онлайн спілкування і зібралися для спільної роботи! У конкурсі прийняло участь 53 відео роботи. 13 робіт було відібрано до фіналу.

І тут ми, члени журі, замислилися, оскільки гідних робіт було значно більше ніж традиційних 3 місця.

Так, довелося відстоювати власну думку та враховувати інші. Однак, я впевнена, у нас вийшло оцінити по справжньому кожного. Дати поради, можливо напрямок для майбутніх звершень.

Тішимося, що класична освіта в особах Михайлишина Р.В. та декана економічного факультету ЛНУ імені Івана Франка, Майовця Є.Й., завідувача кафедри маркетингу економічного факультету співпрацює як із студентами так і з бізнесом, який також зацікавлений у свідомому суспільстві!

Неймовірний праця, натхнення та комунікація від Наталії Ільків, к.е.н., доценту кафедри економічної теорії ЛНУ ім. І. Франка

Ірини Гнилякевич-Проць, к.е.н., доценту кафедри ЛНУ ім. І.Франка

Студентки 6-го курсу спеціалізації «Маркетинг», Лілії Матейко.

Дівчата – ви круті, а ваші студенти неймовірні громадяни не лише України, а суспільства загалом!

Дякую усім, хто долучається до таких проектів. Вони потребують підтримки!

Тому Аквапарк Пляж – for ever! Ми збираємо та сортуємо усе, що можна потім переробити:

  • Пластик, в тому числі і бахіли! Так, їх ми також збираємо та віддаємо на переробку;
  • Папір, подвійне використання та переробка;
  • Метал.
  • Вода! Ми фільтруємо, знезаражуємо та очищаємо для вторинного використання у сан.вузлах.
  • Батарейки та ін.

Пишаюся партнерством у даному проекті із мережею супермаркетів «Сільпо», в особі Тетяни Решетняк. Друзі, я вже давно «ваш клієнт», однак, після того як познайомилась особисто та побачила ваші ініціативи, стала ще й вашим амбасадором!

Мережа продовольчих магазинів від Барком ТМ «Родинна ковбаска», в особі Ольги Саніної. Я, як львів’янка не можу не тішитись, що такий крутий бренд та продукт родом з нашого регіону і, безумовно, користуюся вашою продукцією та довіряю їй!

Олег Котис, співзасновник та координатор Екоініціативи Львівщини «Чисте місто». Усі глобальні ініціативи повинні куруватися «з верху»

Жак Жаб’є, актор, режисер, представник Львівського академічного театру імені Леся Курбаса. Без творчого, автентичного підходу у нашому житті, ми, лише чергова «Софія»…

Життя у стилі ЕКО… далі буде…

[:ru]

Сьогодні Аквапарк Пляж підтримав ініціативу кафедри маркетингу Львівського національного університету імені Івана Франка у проведені конкурсу серед студентських відео робіт на тему «Екологія: питання часу».

Конкурс студентських рекламних відеопроектів – соціальний захід, спрямований на популяризацію та формування культурних цінностей серед молоді.

Даний конкурс є всеукраїнським, у ньому можуть взяти участь студенти будь-якого закладу.

Мета Конкурсу – розкрити творчий потенціал студентів та стимулювати нестандартне мислення у процесі створення рекламних роликів, спрямованих на промоцію українських культурних та світоглядних цінностей.

Оскільки Аквапарк Пляж, один із перших підприємств на теренах Львівської області, який пропагує здоровий спосіб життя. Сучасні, унікальні технології очистки води та ощадне використання супутніх матеріалів, Директор з маркетингу Аквапарку Пляж, Олена Анатійчук була в журі та оцінювала творчу та філософську думку ідейної молоді.

Пряма мова О.Анатійчук:

О.А.: -Я була надзвичайно вражена, що стільки молодих людей прийняло участь у даному проекті! Вони відклали свої справи, гаджети, онлайн спілкування і зібралися для спільної роботи! У конкурсі прийняло участь 53 відео роботи. 13 робіт було відібрано до фіналу.

І тут ми, члени журі, замислилися, оскільки гідних робіт було значно більше ніж традиційних 3 місця.

Так, довелося відстоювати власну думку та враховувати інші. Однак, я впевнена, у нас вийшло оцінити по справжньому кожного. Дати поради, можливо напрямок для майбутніх звершень.

Тішимося, що класична освіта в особах Михайлишина Р.В. та декана економічного факультету ЛНУ імені Івана Франка, Майовця Є.Й., завідувача кафедри маркетингу економічного факультету співпрацює як із студентами так і з бізнесом, який також зацікавлений у свідомому суспільстві!

Неймовірний праця, натхнення та комунікація від Наталії Ільків, к.е.н., доценту кафедри економічної теорії ЛНУ ім. І. Франка

Ірини Гнилякевич-Проць, к.е.н., доценту кафедри ЛНУ ім. І.Франка

Студентки 6-го курсу спеціалізації «Маркетинг», Лілії Матейко.

Дівчата – ви круті, а ваші студенти неймовірні громадяни не лише України, а суспільства загалом!

Дякую усім, хто долучається до таких проектів. Вони потребують підтримки!

Тому Аквапарк Пляж – for ever! Ми збираємо та сортуємо усе, що можна потім переробити:

  • Пластик, в тому числі і бахіли! Так, їх ми також збираємо та віддаємо на переробку;
  • Папір, подвійне використання та переробка;
  • Метал.
  • Вода! Ми фільтруємо, знезаражуємо та очищаємо для вторинного використання у сан.вузлах.
  • Батарейки та ін.

Пишаюся партнерством у даному проекті із мережею супермаркетів «Сільпо», в особі Тетяни Решетняк. Друзі, я вже давно «ваш клієнт», однак, після того як познайомилась особисто та побачила ваші ініціативи, стала ще й вашим амбасадором!

Мережа продовольчих магазинів від Барком ТМ «Родинна ковбаска», в особі Ольги Саніної. Я, як львів’янка не можу не тішитись, що такий крутий бренд та продукт родом з нашого регіону і, безумовно, користуюся вашою продукцією та довіряю їй!

Олег Котис, співзасновник та координатор Екоініціативи Львівщини «Чисте місто». Усі глобальні ініціативи повинні куруватися «з верху»

Жак Жаб’є, актор, режисер, представник Львівського академічного театру імені Леся Курбаса. Без творчого, автентичного підходу у нашому житті, ми, лише чергова «Софія»…

Життя у стилі ЕКО… далі буде…

Join the conversation